Nefiks
Petek, 29 Maj 2020

ikonca f ikonca y ikonca i ikonca t

 

 

NKR

KREPITEV KOMPETENC MLADIH

Mladi in kompetentni top teaser

ZAČNI
TUKAJ

priznanje-2014-500px-new

SODELUJ Z NAMI

kolegice-500px-new2

ZAPOSLOVANJE MLADIH ŽENSK

podjetni-petki-500px-new2

ZA DIJAKE

Test1

POJDI Z NAMI V TUJINO

  • 2020 NKR banner720x180 2
  • 2020 april druzabne igre banner
  • aktualnoaktualno 720px 2
  • sticisce banner
  • USPOSABLJANJE POLETJE 2019 720x180 1b
  • banner pridruzi se ekipi
  • P EU banner2 720x180

Kako izbrati pravi pametni telefon

Razumemo, da je izbira pravega pametnega telefona lahko težavna. Zagotovo pa je, da je ta odločitev popolnoma odvisna od posameznikovih potreb. Vse kar moramo storiti je, da se vprašamo, kaj točno od novega pametnega telefona pričakujemo mi.

Beri dalje

Učilele

Učilele je serija video posnetkov, ki jih bomo v prihodnje objavljali na našem youtube kanalu.

Beri dalje

Online posvet Beleži.si

Moški je gledal portret. Nekdo ga je vprašal: »Čigavo sliko gledaš?« Odgovoril je: »Bratov in sester nimam, a oče tega moža je sin mojega pradedka.« Čigavo sliko je gledal?

Beri dalje

Triki copywriting-a, ki jih preprosto moraš vedeti

Kot smo že izvedeli v enem izmed prejšnjih člankov, je tekstopisec ali copywriter oseba, ki se poklicno ukvarja s pisanjem promocijskih besedil in materialov. Kot lahko tudi sama iz svojih izkušenj povem pa je, da to delo ni vedno najbolj enostavno. Besedilo mora biti namreč za bralca privlačno, zabavno in prepričljivo. To pa je kar velik zalogaj, sploh za takšnega začetnika, kot sem tudi sama. Priznam, da sem imela na začetku kar nekaj težav, vendar skozi vajo in nekaj uporabnih nasvetov, ki sem jih našla, svoje pisanje precej izboljšala.

Beri dalje

Kdo je copywriter?

Ne boste verjeli! Besede ki jih berete ravno zdajle, je napisal copywriter. Še več – za to je tudi plačan. Poleg tega je to tudi punca, in to zelo čedna, ampak to sedaj niti ni pomembno. Copywriterji so osebe, ki ustvarjajo pisane vsebine z namenom oglaševanja in trženja. Odgovorni so za vsa besedila v brošurah, na panojih, spletnih mestih, e-poštnih sporočilih, oglasih, katalogih in drugod. Za razliko od pisanja klasičnih novic, tekstopisec piše z namenom, da bralca spodbudi bodisi v nakup izdelka ali v vključevanje in sodelovanje z izdelkom, storitvijo oziroma podjetjem. Tekstopisca zaradi te vloge velikokrat poimenujemo tudi ''prodajalec tiska''.

Beri dalje