Nefiks
Četrtek, 22 Junij 2017

KARIERNA FOTOGOVORICA - Razmišljanje o karieri skozi fotografije

KAJ JE FOTOGOVORICA?

Fotogovorica kot pripomoček je zbirka fotografij z različnimi motivi. Pri delu s fotogovorico so bolj kot sama objektivna vsebina fotografije pomembni vtisi, čustva, asociacije in spomini, ki jih fotografija vzbudi v nas. Tako lahko ista fotografija pri različnih opazovalcih povzroči popolnoma drugačne odzive. Fotografije nam pomagajo, da izražamo svoja duševna stanja, spodbudijo pogovor v skupini ali omogočajo boljše razumevanje drugih in njihovih problemov. Metoda fotogovorice je primerna za uporabo v skupinah, lahko pa jo uporabljamo tudi pri individualnem delu ali delu s pari.

foto1KAJ VSEBUJE SET »KARIERNA FOTOGOVORICA«?
Set vsebuje 60 fotografij formata A4+. Polovica je barvnih, polovica pa črno-belih. Razdeljene so v tri sklope – ljudje (27 fotografij), narava (23 fotografij) in predmeti (10 fotografij).

NAROČILA in CENA

FOtogovorico lahko kupite za 25 EUR z DDV na SALVE d.o.o, Rakovniška 6, 1000 Ljubljana
info@salve.si

UPORABNOST FOTOGOVORICE:

Pogovor o vrednotah.
Fotografije lahko uporabimo kot uvod v pogovor o vrednotah. Udeležencem ponudimo različne fotografije, ki lahko predstavljajo različne vrednote. Izbrati morajo slike, ki ponazarjajo eno ali več vrednot, ki so zanje najpomembnejše. Pred samo aktivnostjo s fotogovorico je smiselno, da skupaj z udeleženci najprej opredelite, kaj sploh so vrednote. Posebno pozornost morate posvetiti tudi izboru fotografij, ki naj bodo take, da jih udeleženci lahko povežejo z vrednotami (iz sklopa Ljudje je to na primer št. 15, ki lahko udeležence asocira na druženje, iz sklopa Narava št. 31, ki nas lahko asocira na umetnost, iz sklopa Predmeti pa na primer št. 54, ki nas lahko spomni na sprostitev).

Sestavljanje zgodb.
Vsak od udeležencev vzame ali izžreba eno ali več fotografij, iz katerih je potrebno sestaviti zgodbo.Vrstni red udeležencev lahko določimo ali pa udeležencem pustimo, da sami dodajo svojo fotografijo, ko se domislijo, kako bi jo vključili v zgodbo. Fotografije zlagamo na tla ali na mizo, da jih vsi vidijo. Vnaprej lahko določimo tudi okvirno tematiko zgodbe, npr. delovni dan nekega poslovneža. Zgodbo je tako mogoče izkoristiti tudi za to, da se pogovarjamo o predstavah, ki jih imajo udeleženci o določenem poklicu, ali o značilnostih, ki jih pripisujejo posameznim poklicem v zgodbi.