Nefiks
Sobota, 23 September 2017

Poišči svojo priložnost na LinkedInu!

Zaposlitveni klub za mlade Ljubljana je organiziral delavnico, kjer smo mladi brezposelni spoznavali uporabne lastnosti LinkedIna. Brigita Lazar Lunder, ki je strokovnjakinja na področju LinkedIn rešitev, nam je razjasnila osnovne značilnosti ter pojasnila, za kaj se to družbeno omrežje sploh uporablja, kakšen je namen in kaj lahko iz tega iztržimo.

Brigita1LinkedIn ni zgolj še eno družbeno omrežje - nanj lahko namreč gledamo tudi kot orodje, preko katerega lahko pristanemo v (sanjski al pa vsaj prvi) službi. 95% tistih, ki zaposlujejo preko družbenih omrežij, je našlo kandidate za odprta delovna mesta kar na LinkedInu. To je tudi raj za majhna podjetja, ki ponavadi nimajo razvite kadrovske službe - surfanje po poslovnih profilih tistih, ki iščejo nove priložnosti na trgu dela, jim predstavlja idealni način, kako najti primerne kandidate.

Tudi če svoje sanjske službe na LinkedInu ne boste našli, pa Lazar Lundrova svetuje:

"Nikoli ne bodi odvisen samo od enega vira prihodkov. En posel te pripelje do drugega, pa tudi če iz prvega pravzaprav ni bilo nič!"

Zakaj biti aktiven na LinkedInu?
  • ustvariš si svoj profil, ki opravlja vlogo tvojega življenjepisa,
  • zaradi mreženja - povezuješ se z ljudmi, ki so pomembni za tvoj profesionalni razvoj,
  • zaradi brezplačnega prenosa znanja - na LinkedInu se namreč ogromno znanja objavlja v obliki člankov (zgrabi možnost profesionalnega razvoja z obema rokama!),
  • ker baza uporabnikov temelji na pasivnem iskanju nove, boljše službe - obstaja torej predpostavka, da službo že imate, s tem pa pridobljeno tudi delovno etiko, ki jo delodajalci zelo radi vidijo in tudi nagradijo.
Brigita2Brigita Lazar Lunder opozarja, da pa je v poplavi vseh družbenih omrežij in profilov, ki jih imamo, nujno potrebno vzpostaviti ločnico med osebnimi omrežji in poslovnimi omrežji - pri tem pa je predvsem pomembna miselna naravnanost. Osebna omrežja so tu z namenom, da z njimi preživljamo čas, medtem ko so poslovna omrežja tu zato, da vanje "vlagamo svoj čas" in delamo na promociji samega sebe in svojih talentov - same sebe moramo dandanes namreč zanti prodati kot produkt.

Pripravila: Veronika J.

***

Zavod Nefiks je v preteklih sezonah ob podpori znamke ORTO izvajal projekt Zaposlitveni klubi za mlade, s katerimi mladim pomaga pri povečanju njihove zaposljivosti. S sodelovanje v zaposlitvenih klubih je delo dobilo 163 mladih, ki so bili vključeni v projekt v prvih štirih sezonah. V prvem krogu četrte sezone so klubi potekali v Ljubljani, Šentjurju in Zagorju ob Savi, v drugem v Novem mestu in na Jesenicah, v tretjem krogu pa v Ljubljani.