V današnjem hitro rastočem online svetu postajajo družbena omrežja vse bolj popularna, ne zgolj z osebnega vidika temveč tudi iz poslovnega vidika. Vsako sekundo je objavljenih na miljone novih objav, poslanih nešteto sporočil in ustvarjenih nepredstavljivo veliko spletnih strani. Zakaj? Ker je tako preprosto. Vsakdo lahko v nekaj minutah začne s spletno prodajo. V vsej tej nepregledni množici pa je vse težje postati in ostati viden.
Eno od naših Kolegic zanima prodaja lastnih unikatnih izdelkov, pri čemer bi za promocijo uporabljala tudi družbena omrežja. Tako se nam je zdelo najbolj primerno, da povabimo medse strokovnjakinjo iz tovrstnega področja. Gospa Biserka je bila pripravljena izpeljati predavanje za večje število ljudi, tako smo ta večer razširile na javen dogodek, pri tem pa smo se preizkusile tudi v organizaciji in promociji dogodka - dogovorile smo se za prostor, pogostitev, promocijo na družbenih omrežjih in v "resničnem svetu", uporabile svojo socialno mrežo za razširitev novice o dogodku, itd.
Tako smo v sklopu projekta Kolegice poslušali predavanje Biserke Kišič, ki nam je predstavila, kako koristno, uspešno in učinkovito uporabiti socialna omrežja za svoj posel ali hobi. Dotaknili smo se različnih vidikov, na katere moremo biti pozorni pri izbiri vrste socialnih omrežji za promocijo sebe ali svoje dejavnosti. Izpostavljeni so bili model AIDA (attention, intrest, desire and action), WIIFM (What is in it for me?), vsebinski marketing (pomembnost unikatne zgodbe) in razumevanje same logike delovanja omrežij (moč komentarja, delitve in všečkov).
Z izpeljavo dogodka smo vse Kolegice zadovoljne, saj je bilo obsiskovalcev več, kot smo jih pričakovale, po samem dogodku pa se je v dvoranu nadaljeval pogovor v prijetnem vzdušju. Obiskovalci in obiskovalke so nedvomno izvedeli veliko koristnih informacij, ki jim bodo tako ali drugače prišle prav na naši karierni poti.
Biserka je po zaključku dogodka zapisala: "Rada se družim in izmenjujem mnenja z inovativnimi, mladimi ljudmi, ki se odločajo o nadaljnjih korakih v svojem življenju in na svoji karierni oz. podjetniški poti. Tudi sama sem bila tam in vem, kako lahko nasvet ali droben 'push' v pravo stran prav pride! Zato se zelo rada odzovem vabilu in podelim svoje znanje in izkušnje z (bodočimi) podjetniki, kakor tudi tokrat, ko sem se odzvala povabilu Zavoda Nefiks."
Na dogodku smo se pogovarjali o možnostih in pasteh, ki jih ponujajo družbena omrežja na področju spletnega oglaševanja, pri tem pa nam je predavateljica zaupala precej koristnih nasvetov, nekaj od teh je:
➡️ moraš imeti/ustvariti svojo lastno, unikatno zgodbo, da si danes zanimiv v vsej poplavi ponudbe,
➡️ moraš 'choose who you lose' - ne moreš biti všeč vsem, vedno in povsod,
➡️ natančno definiraj in poznaj svojo ciljno, 'idealno' stranko - le tako ji boš lahko ponudil, kar res potrebuje, jo zanima ali se ji zdi vredno in koristno,
➡️ bodi konstanten in konsistenten v svojih objavah,
➡️ vse, kar počneš na spletu, 'uradno' ali neuradno, te definira in ustvarja tvoj imidž oz. imidž tvoje BZ; naj vse 'klapa' skupaj, naj bo tvoje sporočilo vedno jasno in enoglasno!