Odločanje med posameznimi izobraževalnimi smermi je lahko težavno, a če si znamo postaviti lastne kriterije, je odločitev lažja. Razmisli, kaj so tisti kriteriji, ki so pri odločanju zate pomembni.
❗️Naloga zate❗️
V spodnji tabeli je navedenih nekaj, sam pa jih lahko dodajaš ali odvzemaš.
Najprej v čisto prvi stolpec zapiši svoje kriterije in vsakemu daj številčno oceno od 1 - 10, glede nato, kako pomemben kriterij je to zate. Najpomembnejši bo imel številko 10, najmanj pomemben pa 1.
Nato imaš 3 stolpce s tvojimi potencialnimi izobraževalnimi izbirami. Zapiši jih na črte.
Nato greš po vseh vrsticah in znova od 1 - 10 oceniš, kako ustrezna je ta izobraževalna smer glede na kriterij. (1 pomeni najmanj ustrezna, 10 najbolj). Nato to število pomnožiš z vrednostjo kriterija samega.
Npr. Lokacija je zate pomembna 3. Prva izbira pa ima lokacijo, ki je zate zelo ugodna, zato si ji dal oceno 8. Skupna ocena v tem okvirčku je torej zate 24.
Ko končaš, v stolpcu seštejemo število točk za vsako od izbir in rezultat ti da nek okvir za primerjavo med izbiram.
Kriterij in njegova vrednost zame od 0 – 10
1. Izbira: _______________
2. Izbira: _______________
3. Izbira: _______________
Lokacija – kraj študija:
Doseganje kriterijev za vpis (število točk):
Moje veselje do izbire:
Predvidene možnosti zaposlovanja:
Skladnost poklica z mojimi vrednotami (kariera, družina, prosti čas …):
Kompatibilnost s predvidenim načinom življenja (lokacija, družina …):
Finančna donosnost in ugled poklica:
Možnost opravljanja več poklicev z isto izobrazbo:
Predmetnik:
Pridobljene kompetence:
Možnost nadaljevanja študija – druga bolonjska stopnja:
Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.