fbpx
Triki copywriting-a, ki jih preprosto moraš vedeti

| Nefiks karierne rešitve

Kot smo že izvedeli v enem izmed prejšnjih člankov, je tekstopisec ali copywriter oseba, ki se poklicno ukvarja s pisanjem promocijskih besedil in materialov. Kot lahko tudi sama iz svojih izkušenj povem pa je, da to delo ni vedno najbolj enostavno. Besedilo mora biti namreč za bralca privlačno, zabavno in prepričljivo. To pa je kar velik zalogaj, sploh za takšnega začetnika, kot sem tudi sama. Priznam, da sem imela na začetku kar nekaj težav, vendar skozi vajo in nekaj uporabnih nasvetov, ki sem jih našla, svoje pisanje precej izboljšala.

Z vami bom v nadaljevanju delila nekaj enostavnih nasvetov, ki jih lahko tudi sam uporabiš. Ne glede na to, ali ste v pisanju besedil popolni tujec, ali pa začinjen tekstopisec, naslednji triki preprosto ne gredo iz stila.

MUST KNOW TRIKICOPYWRITING A

✅Povej bistvo skozi zgodbo

Nekaj je gotovo in sicer publika se zelo rada odziva na zgodbe. Zgodbe v ljudeh sprožijo domišljijo in vzpostavijo čustvene povezave. Svoj izdelek ali ponudbo skušaj prikazati skozi neko zgodbo in se s tako imenovanim ''storytelling-om'' približaj svojemu občinstvu. Čustvena povezava, ki jo bralec ustvari ob branju tvojega zapisa je definitivno nekaj, kar ne smemo podcenjevati.

✅Spoznaj svoje občinstvo

Pri pisanju promocijskih pa tudi drugih besedil je zelo pomembno, da veste, kdo je vaše občinstvo. S tem ko boste vedeli, kdo bere vaše stvaritve, boste lažje presodili, kakšen stil pisanja uporabiti. Zato se le dobro pozanimajte, kdo je vaš bralec.

✅Pri pisanju bodi pozitiven

Pozitivno se s pozitivnim vrača! Tako kot na drugih področjih življenja, tudi pri pisanju ni nič drugače. Vedno torej uporabi pozitiven, aktiven in navdihujoč ton oziroma slog pisanja. Pišite o pozitivnih stvareh in prednostih bodisi uporabe izdelka, storitve, ali pa čem drugem. Pozitiven odnos do stvari bo vedno pritegnil več bralcev in jih ne bo pustil razočarane.

✅Uporabi podatke in metode

Seveda s slednjim ne smeš pretiravati. Ni pa narobe, če dodamo nekaj dobrih dejstev ali pozitivne statistike v našo zgodbo. Ravno nasprotno – to je praktično recept za zmago. Skupaj s kakšno študijo primera bodo raziskave in statistika pomagali prepričati naše bralce v pozitiven odnos o naši temi. Če prodajamo izdelek ali neko storitev, jih bo slednje prepričalo k nakupu, ali pa vsaj upravičilo njihovo željo.

✅Organiziraj svojo vsebino

Ne glede na to, kaj je vsebina tvojega besedila pa moraš poskrbeti, da bo vselej pregledna. Bralci morajo sami razbrati, kaj so ključne stvari, ki ste jih želeli sporočit. Uporabi torej točkovne oznake, podnaslove, podčrtajte pomembne informacije – skratka omogoči bralcem, da bodo zlahka našli željene informacije. Pomembno je tudi, da se izogibaš predolgim odstavkom. Raje oblikujte kratke in jedrnate stavke. Prav tako izpusti neznane in težko razumljive izraze in se raje osredotoči na način pisanja, ki bi ga razumel tudi osnovnošolec.

2020 NKR logo all5 nalozbo rgb


KDO SMO IN KAJ POČNEMO?

N E F I K S

Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.

   Zavod Nefiks
            Ob dolenjski železnici 12
            1000 Ljubljana

  nefiks@nefiks.si

    +386 40 698 915

URADNE URE

Pisarna: PON-PET → 10:00-13:00
Telefon: PON-PET → 9:00-16:00