fbpx Nefiks
Petek, 5 Marec 2021

O Zavodu Nefiks      Nefiks.si      Naše aktivnosti       Ponudba      English

ikonca f ikonca y ikonca i ikonca t

 

 

Upravljalec družbenih omrežij

Nova hitro rastoča tehnologija ustvarja nove poklice, ki jih pred desetletjem sploh nismo poznali. Poleg hitro dostopnih informacij, pošiljanja sporočil in slik ter brskanja po družbenem omrežju nam današnji digitalni svet ponuja tudi nove oblike dela. Eden izmed teh poklicev je upravljalec družbenih omrežij ali social media manager. Ampak, kaj točno sploh počne manager družbenih omrežij?

 

upravljalec druzbenih omrezij

Manager družbenih omrežij se ves dan igra na Facebooku, kajne?

To ne more biti daleč od resnice. Social media manager ali upravljalec družbenih omrežji je oseba v podjetju odgovorna za njegovo zastopanje preko družbenih kanalov. Čeprav se nam zdi, da njihovo delo ni tako bistvenega pomena, je social media manager pravzaprav glas blagovne znamke. Vsi se namreč zavedamo, da je zunanja podoba tako fizične trgovine kot spletne strani, na kateri se ponuja določeno storitev, zelo pomembna prvina komunikacije s potencialnimi strankami. Malce manjše pa je zavedanje, da je tudi podoba na družbenih omrežjih, kot so Facebooka, Twitterja, YouTube ter ostali kanali pomemben del spletne podobe določene blagovne znamke.

Kaj pa potem počne manager družbenih omrežij?

Manager družbenih omrežij ustvarja in vzdržuje promocijo blagovnih znamk, podjetja, fizične osebe na različnih družbenih omrežjih. Odziva se na komentarje, sestavlja in izvaja marketinške kampanje, ustvarja vsebine, spremlja analitiko družbenih omrežij z uporabo brezplačnih ali plačljivih orodij. Manager družbenih omrežij si vsak dan prizadeva za izdelavo novih vsebin, nenehno uvaja nove ideje ter meri, kako uspešne so te ideje.

Manager družbenih omrežij naj bi bil vedno v koraku z novimi trendi ter novicami o podjetjih in industriji. Ves čas so v tesnem sodelovanju z drugimi kreativnimi skupinami znotraj podjetja, kot so trženje in odnosi z javnostmi. Manager družabnih omrežij je med drugimi odgovoren tudi za določanje smernic in strategij za prihodnjo predstavitev izdelka, ustvarjanje videoposnetkov, oblikovanje gifov, usklajevanje sporočanja z internimi komunikacijskimi skupinami, prikazovanje plačljivih oglasov in splošno povečanje spletne prisotnosti blagovne znamke.

Zveni kulsko, kajne?

Ni ravno posedanje za računalnikom in čekiranje Facebooka cel dan, pa vselej je delo managerja družbenih omrežij lahko zelo zanimivo. Morda razmišljaš, če si tudi ti primeren/-a za to pozicijo? Preberi si naslednji članek, ki bo na tvoje vprašanje odgovoril, hkrati pa spremljaj delavnice Nefiks karierne rešitve - Manager družbenih omrežij na katerih boš pridobil/a potrebna znanja. Za managerje družbenih omrežij ga organiziramo že v februarju!

Viri: