1️⃣Pisanje reklamnih besedil
Menedžerji družbenih omrežij veliko pišejo, včasih tudi po več objav na dan. Različna socialna omrežja zahtevajo tudi različne sloge pisanja. Linkedin na primer zahteva bolj profesionalni ton, medtem ko so za Facebook bolj primerni lahki in zabavni zapisi. Ne glede na platformo pa je pomembno, da menedžer družbenih omrežij ustvari sporočila, ki jih občinstvo hitro razume in jih spodbudi k pozitivni naravnanosti do blagovne znamke/storitve/podjetja/osebe itd.
2️⃣Raziskave
Menedžer družbenih omrežij mora biti na tekočem z nenehno spreminjajočim se svetom socialnih in digitalnih medijev, ter novimi merilnimi orodji. Trendi, na katere mora biti še posebej pozoren so med drugimi vzpon mobilnega telefona in vzpon vizualnega trženja na platformah, kot sta Instagram in Pinterest.
3️⃣SEO znanje
Čeprav se SEO pogosto šteje za ločen oddelek znotraj organizacije, SEO pravzaprav močno vpliva na strategijo socialnih medijev. Odličen menedžer družbenih omrežij si mora prizadevati za konstantno optimiziranje vsebin na družbenih omrežjih z metodo SEO.
4️⃣Skrb za stranke
Menedžer družbenih omrežij mora poskrbeti da stranka, ki išče pomoč oziroma odgovore na vprašanja o izdelkih in storitvah, vedno dobi željene informacije, tudi ponoči in ob vikendih.
5️⃣Vizualizacija
Čeprav je velik del vsebine napisane, je ključnega pomena tudi vizualna podoba vaše objave. Za menedžerje družabnih omrežij je dragoceno splošno znanje o oblikovanju, s pomočjo katerega lahko ustvarite vizualno privlačno grafiko, ki dopolnjuje vaše objave.
6️⃣Fleksibilnost
Področje družbenih omrežij se spreminja tako hitro, da sta fleksibilnost in prilagodljivost postali nujni potrebi. Samo načrtovanje objave ni dovolj. Preizkusiti je potrebno nove funkcije in nenehno spreminjati pristop na podlagi novih trendov, stalnega testiranja in analitike. Učenje orodij in tehnologij, je postalo nujno za učinkovito spopadanje z jutrišnjimi izzivi.
Viri: