fbpx
6 veščin vsakega dobrega menedžerja družbenih omrežij

| Nefiks karierne rešitve

V enem izmed prejšnjih člankov smo izvedeli, s čim se ukvarja menedžer družbenih omrežij, sedaj pa bomo govorili o veščinah, ki jih potrebuje vsak menedžer družbenih omrežij, ki želi biti v svojem delu zares dober.

6 vescin vsakega dobrega menederja druzbenih omreij

1️⃣Pisanje reklamnih besedil

Menedžerji družbenih omrežij veliko pišejo, včasih tudi po več objav na dan. Različna socialna omrežja zahtevajo tudi različne sloge pisanja. Linkedin na primer zahteva bolj profesionalni ton, medtem ko so za Facebook bolj primerni lahki in zabavni zapisi. Ne glede na platformo pa je pomembno, da menedžer družbenih omrežij ustvari sporočila, ki jih občinstvo hitro razume in jih spodbudi k pozitivni naravnanosti do blagovne znamke/storitve/podjetja/osebe itd.

2️⃣Raziskave

Menedžer družbenih omrežij mora biti na tekočem z nenehno spreminjajočim se svetom socialnih in digitalnih medijev, ter novimi merilnimi orodji. Trendi, na katere mora biti še posebej pozoren so med drugimi vzpon mobilnega telefona in vzpon vizualnega trženja na platformah, kot sta Instagram in Pinterest.

3️⃣SEO znanje

Čeprav se SEO pogosto šteje za ločen oddelek znotraj organizacije, SEO pravzaprav močno vpliva na strategijo socialnih medijev. Odličen menedžer družbenih omrežij si mora prizadevati za konstantno optimiziranje vsebin na družbenih omrežjih z metodo SEO.

4️⃣Skrb za stranke

Menedžer družbenih omrežij mora poskrbeti da stranka, ki išče pomoč oziroma odgovore na vprašanja o izdelkih in storitvah, vedno dobi željene informacije, tudi ponoči in ob vikendih.

5️⃣Vizualizacija

Čeprav je velik del vsebine napisane, je ključnega pomena tudi vizualna podoba vaše objave. Za menedžerje družabnih omrežij je dragoceno splošno znanje o oblikovanju, s pomočjo katerega lahko ustvarite vizualno privlačno grafiko, ki dopolnjuje vaše objave.

6️⃣Fleksibilnost

Področje družbenih omrežij se spreminja tako hitro, da sta fleksibilnost in prilagodljivost postali nujni potrebi. Samo načrtovanje objave ni dovolj. Preizkusiti je potrebno nove funkcije in nenehno spreminjati pristop na podlagi novih trendov, stalnega testiranja in analitike. Učenje orodij in tehnologij, je postalo nujno za učinkovito spopadanje z jutrišnjimi izzivi.

Viri:

2020 NKR logo all5 nalozbo rgb


KDO SMO IN KAJ POČNEMO?

N E F I K S

Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.

   Zavod Nefiks
            Ob dolenjski železnici 12
            1000 Ljubljana

  nefiks@nefiks.si

    +386 40 698 915

URADNE URE

Pisarna: PON-PET → 10:00-13:00
Telefon: PON-PET → 9:00-16:00