fbpx
Google orodja, za katera še niste slišali

| Nefiks karierne rešitve

Vsi zelo dobro poznamo Google, ki velja za najučinkovitejši iskalnik po vsem svetu. Google iskalnih je prava hrbtenica Googlovega poslovanja, saj v vsaki sekundi obdela kar 40.00 iskalnih poizvedb. Poleg te izjemne funkcije pa Google ponuja tudi celo vrsto različnih in brezplačnih orodij. Orodja, ki tržnikom, razvijalcem, finančnikom, menedžerjem in mnogim drugim pomagajo pri doseganju kar najboljših rezultatov.
NKR Googlova orodja
Poleg tistih orodij, za katere ste morda že slišali – Youtube, Gmail, Drive in koledar, so na voljo tudi druga. Poglejmo si nekaj izmed najbolj uporabnih za menedžerje družbenih omrežij.  

✔️ Google Analytics
Google Analytics je verjetno eden najmočnejših Googlovih orodij, ki ga lahko uporablja menedžer družbenih omrežij. S pomočjo tega orodja lahko o obiskovalcih spletnega mesta izve veliko podatkov, na primer demografske podatke, lokacijo in jezik ciljne skupine, vrste uporabljenih brskalnikov in omrežij, učinkovitost posameznih vsebin in podobno.  

✔️ Google Blogger
Google Blogger je Googlovo lastno orodje za objavljanje spletnih dnevnikov. To orodje pomaga pri ustvarjanju lastnik spletnih dnevnikov, na katerih lahko manager družbenih omrežij deli znanje, izkušnje ali najnovejše novice. To je mogoče doseči z uporabo enostavnih predlog, postavitvami, slikami v ozadju. Spletni dnevnih se torej oblikuje tako, da ustreza vrsti vsebine in pritegne ciljno publiko. Spletni dnevnik se lahko za podrobnejše vpoglede poveže tudi neposredno z Google Analytics.

✔️ Google Trends
Google Trends je odlično orodje za pametnejšo izbiro ključnih besed. Menedžerjem družbenih omrežij omogoča dobro oceno priljubljenost nekaterih izrazov, njihovo primerjavo z drugimi različicami, analizo njihove priljubljenosti v različnih časih, krajih, regijah in jezikih.

✔️ Google Alerts
Google Alerts omogoča spremljanje izbranih ključnih besed in njihove prisotnosti na spletu. Ob nastavitvi lahko menedžer družbenih omrežij po e-pošti prejme obvestilo vsakič, ko so besedne zveze, podjetje, blagovna znamka, izdelki omenjeni na spletu.

✔️ Google FeedBurner
Z nastavitvijo računa Google FeedBurner se lahko obiskovalci spletnega mesta naročijo na vsebino in tako prejemajo redna obvestila ter novičke na svojih spletnih brskalnikih ali po e-pošti. Glede na to, da so naročniki ključnega pomena za rast blagovne znamke/podjetja/osebe, je ponudba možnosti naročnine več kot nujna.  

 
To je le nekaj orodij, ki ti pridejo prav, če želiš postati menedžer/ka družbenih omrežij. Med drugimi orodji, ki omogočajo izboljšanje trženja blagovne znamke, analize ali digitalne izkušnje lahko najdemo se orodja Google Consumer Barometer, Speed Scorecard, Display Benchmark, Test My Site, Market Finder in Google Surveys. Vse to in še več pa se lahko naučiš tudi na delavnicah Nefiks karierne rešitve.

 
Viri:

-        https://www.practicalecommerce.com/10-Google-Apps-for-Social-Media-Management-and-Marketing
-        https://blog.hubspot.com/marketing/google-business-tools-for-marketers
-        https://neilpatel.com/blog/25-awesome-google-tools/
-        https://shanebarker.com/blog/free-google-tools-marketers-developers/#9_Digital_Marketing_Tools_from_Google
-        Slika: https://unsplash.com/photos/-NPoYf8RGRw

KDO SMO IN KAJ POČNEMO?

N E F I K S

Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.

   Zavod Nefiks
            Ob dolenjski železnici 12
            1000 Ljubljana

  nefiks@nefiks.si

    +386 40 698 915

URADNE URE

PON-PET → 9:00-17:00