Med neskončnim številom tako imenovanih ''Pin-ov'' uporabniki zagotovo najdejo navdih za svoje hobije in interese. Ko najdete ''Pin'', ki vam je všeč, ga preprosto shranite na ''Board'' ali desko, kje so vaše ideje organizirane za enostavno za iskanje.
Če želite predstaviti svojo idejo, izdelek ali pa želite okrepiti marketinško strategijo vaše blagovne znake ali podjetja, je Pinterest orodje, ki ga morate nujno uporabiti. Tukaj je nekaj zgovornih dejstev, ki to potrjujejo!
Pinterest je tretja najbolj priljubljena platforma v ZDA
Polovica vseh uporabnikov Pinteresta prihaja ZDA. Tam se Pinterest po priljubljenosti v ZDA uvršča pred Twitter, Linkedin, Whatsapp in celo Snapchat. Njegova najbližja tekmeca sta Facebook in Instagram.
Močan globalni vpliv
Ne samo v ZDA, socialno omrežje je nadvse priljubljeno tudi v drugih državah kot so Nemčija, Kanada, Francija, Velika Britanija, Španija, pa tudi v Sloveniji izjemo hitro pridobiva na priljubljenosti. Njegova uporaba vselej narašča, saj se je od lanskega leta število mednarodnih uporabnikov povečalo za kar 38%.
Priljubljen je ženskah, predvsem pri mamicah
Kar 71 % vseh uporabnikov Pinteresta predstavljajo ženske, med njimi veliko mamic. V Ameriki ga namreč uporablja kar 80% le-teh.
Področja zanimanja
Največja področja zanimanja na Pinterestu so moda, hrana, avtomobili, interier in potovanja. Poleg tega Pinterest ljudi navdihuje. Večina uporabnikov je mnenja, da jim Pinterest pomaga pri iskanju raznih idej in načrtovanju dogodkov.
Ljudje uporabljajo Pinterest za nakupovanje
Približno 93% uporabnikov uporablja Pinterest za načrtovanje nakupov, kar pomeni da uporabniki svoj nakup opravijo na podlagi vsebine, ki jo vidijo na Pinterestu. Več kot zanimiv je tudi podatek, da ima 40% uporabnikov dohodek na gospodinjstvo, ki znaša več kot 100 tisoč ameriških dolarjev na leto.
To je le nekaj glavnih razlogov, zakaj bi bil razmislek o uporabi Pinteresta za promocijo vaše blagovne znamke, podjetja ali zgolj idejo, zelo priporočljiv. Če še niste popolnoma prepričani, se udeležite brezplačne delavnice Pinterest, ki jo pripravljamo na Zavodu Nefiks:
Med drugimi bomo odgovorili tudi na vprašanja, kot so:
- Kakšen je namen Pinterest profila?
- Kako povečati stik s strankami?
- Kako povečati obseg svojih objav?
- Kako uporabimo Pinterest sebi v prid?
Se vidimo!
Viri:
https://help.pinterest.com/en/guide/all-about-pinterest
https://later.com/blog/pinterest-for-business/
https://blog.hootsuite.com/how-to-use-pinterest-for-business/
Slika: https://unsplash.com/photos/SqmT5NIXbe8