Prični z zavihkom veselja do zbiranja informacij oz. ključnih besed. Ključne besede so pomembne za optimizacijo in uvrščanje tvojih objav. Razišči tiste ključne besede, ki se nanašajo na tvojo nišo oz. tvojo dejavnost ter so povezane s tem kaj počneš, ponujaš ali oglašuješ. Pri tem ne pozabi na svoje občinstvo, ki ga nagovarjaš, njihove potrebe in način kje in kako iščejo informacije. Pri omrežju Instagram so pomembni ključniki, ki jih določiš in uporabljaš. Lahko si pomagaš z uporabo načela 10:10:10. Kaj to pomeni? Uporabi 10 ključnih besed, ki imajo manj kot 100k objav, 10 ključnih besed, ki imajo med 100K in 1M objav ter 10 ključnih besed, ki imajo več kot 1M objav. Pri tem ne pozabi preveriti preteklih objav, ki vsebujejo točno te ključne besede, saj je zelo pomembno pod kakšnimi objavami se nahajajo in ali so povezane z vsebinami, ki jih pripravljaš.
Tukaj se ni potrebno, kaj preveč ustavljati. Izberi format, ki je odvisen od družbenega omrežja na katerem želiš objavljati. Pri tem naj ti bo v pomoč orodje Canva, ki ti ponuja izvrstne predloge (template) v že naprej pripravljenih formatih.
Za najboljši recept je potreben čas in enako je z idejami, saj se nobena dobra ideja ne rodi čez noč. Sproti si beleži in zapisuj vse kar ti pade na pamet v povezavi s svojo naslednjo objavo. Zapiske imaš lahko izbrane po alinejah in jih pri četrtem koraku umestiš v smiselno celoto.
Na tej točki se mnogim zatakne, zato boš tu potreboval_a veliko žlico motivacije. Vzemi si čas. Tukaj je pomemben tretji korak, ki ga ne smeš izpustiti. Razmisli in preleti povzetek, ki ti bo v veliko pomoč, ko se lotevaš pisanja.
Čestitamo! Si že na polovici. Počasi prični urejati sestavljeno besedilo. Preveri kako si besede sledijo, če je besedilo berljivo in kako steče. Preveri tudi slovnico in pravopis.
Čas je da pristaviš zvrhan lonec kreativnosti. Pripravi si predlogo v predhodno izbranem formatu. Izberi poljubne barve in grafike, ki jih lahko vedno naknadno spremeniš. Pri končni podobi objave preveri skladnost in ustreznost barv.
Veliko si že postoril_a in skoraj si že na cilju. Na tej točki stopi korak nazaj in si poglej celotno sliko.
Za skladnost objav moraš vedno imeti rdečo nit, ki objavo povezuje v celoto. Tukaj si lahko pomagaš z naslednjimi vprašalnicami: KAJ sporočam, KAKO sporočam, na KAKŠEN NAČIN povabim in vključim sledilce, da aktivno sodelujejo v objavi.
Poglej si svoj profil in naredi več posnetkov zaslona, ter izlušči tiste objave, ki so ti najbolj všeč in so tudi dosegle največ tvojih sledilcev (všečki, komentarji, delitve).
Na spletu je veliko kreativnih ljudi in profilov, s pomočjo katerih se ti lahko utrne nova zamisel. Posnetki zaslona le teh, ti bodo služili za nadaljnji razmislek kako do svojega personaliziranege unikatnega profila. Predvsem preveri profile, ki so ti všeč po izgledu in vsebini objav.
Ko pripraviš board posnetkov zaslona, imaš pregled nad celotno sliko svojega objavljanja in lahko razmisliš kako bi se izboljšal_a, kaj te naredi drugačnega od drugih ter poišči svojo unikatno nišo.
Tukaj že nekako oblikuješ svojo objavo v celoto. Predstavljaj si, da sestavljaš lazanjo. Po plasteh gradiš celotno objavo. Oblikovanemu besedilu dodajaš grafične elemente, pri tem le pazi, da jih ni preveč. Besedilo naj aktivno nagovarja tvoje občinstvo, grafike pa naj pritegnejo tvoje sledilce/bralce.
Korak, ki je obvezen. Tako kot vedno poskusiš jed preden jo postrežeš, tako tudi vedno preglej objavo predno jo objaviš. Preveri grafike in besedilo, da bo tvoja objava brez napak ob izidu. Verjetno si ne želiš privoščiti spodrsljajev ob tem, ko bo tvoja objava že zunaj.
Preden gre tvoja objava »live«, ti priporočamo napovednik. Z napovedjo pripraviš svoje sledilce, ki veselo čakajo na tvojo novo objavo. Pripravi si dober e-novičnik s kakšno fotografijo, le te prej pritegnejo pozornost. Ponovno se lahko poslužiš Canve, ki ti ponuja nešteto opcij s katerimi si lahko pomagaš. Pametno pa je uporabljati tudi program za pripravo in pošiljanje e-novic, kot je na primer MailChimp.
OBJAVA je postrežena!
Voilà! Tvoja objava je »out«. Seveda se tukaj delo ne konča. Sedaj pride na vrsto analitika in spremljanje podatkov. Želimo ti veliko uspeha pri kreiranju tvojih objav in in vsebin na družbenih omrežjih.
Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.