Karierni pešbus se je najprej ustavil na agenciji Madwise, kjer so se mladi srečali z direktorjem Sašom Palčičem. Direktor marketinške agencije je mladim predal nekaj konkretnih nasvetov.
1. Ne obremenjuj se
Ljudje se prevečkrat obremenjujemo s tem, da mora biti izdelek perfekten. Prvi nasvet je torej ta, da se nehamo obremenjevati s perfekcijo in stvari zgolj delamo, saj jih bomo lahko izboljšali tudi z vajo.
2. Počni stvari
Ko nekaj delamo, postanemo boljši, hitrejši in samozavestnejši. To, da smo aktivni omogoči tudi drugim, da slišijo za nas ali da vidijo naše izdelke.
3. Najdi si vzornika
Od vzornika se lahko marsikaj naučiš. Delodajalca namreč ne zanima tvoja izobrazba, ampak to, kar ti znaš. In ne ostani le pri tem, da te nekaj zanima, naredi korak in pokaži delodajalcu, da te to res zanima in da si v dodatno učenje pripravljen investirati tudi svoj čas.
Inspiracijo za svoje delo lahko najdeš na različnih področjih: od knjig, zaprtih online skupnosti, slack kanalov vse do specializiranih izobraževanj.
4. Na razgovor se dobro pripravi
Kot bo delodajalec »pogooglal« tebe, pričakuje da boš domačo nalogo opravil tudi ti. To pomeni, da preletiš njegovo spletno stran, družbena omrežja in se čim bolj pozanimaš o njegovem podjetju.
5. Pošlji prošnjo!
Pošlji prošnjo, četudi podjetje nima odprtega delovnega mesta. Tvoj CV in motivacijsko pismo pa naj bosta kreativna, slovnično pravilna in navdušujoča!
Karierni pešbus se je popoldan ustavil še v podjetju BeGlobal, kjer nas je sprejel direktor Rok Zajc.
Prve besede, ki jih je g. Zajc namenil mladim so bile, da je svet digitalnega marketinga hiter. Po eni strani to pomeni, da je potrebno delati 24/7, po drugi strani pa pomeni tudi to, da se lahko veliko stvari naučiš tudi sam.
Direktor podjetja se srečuje tudi z zaposlovanjem, kjer pa v eni osebi išče čim več sposobnosti in talentov. Zaveda se, da je prva stopnička najtežja, zato mladim priporoča, da so kreativni in prav takšne naj bodo tudi njihove prijave. Eno takšnih prijav nam je tudi pokazal in prepričani smo, da bo tudi našim mladim ostala v spominu.
Rok Zajc prav tako svetuje, da poleg pošiljanja prošenj mladi še kaj počnejo in si s tem ustvarijo personal branding. Ali je to branje, izobraževanje, pisanje bloga ali vodenje osebnega IG/FB profila, saj lahko s tem bodočemu delodajalcu pokažeš, da znaš ta omrežja tudi sam uporabljati.
V prihodnjih mesecih nas v sklopu projekta Nefiks karierne rešitve čaka še kakšen Karierni avtobus, zato nam sledi na naši spletni strani in družbenih omrežjih, kjer vam bomo kmalu razkrili vozni red.
Tole pa ni bil prvi Karierni avtobus! Takole smo se se z avtobusom do delodajalcev zapeljali tri leta nazaj.