Če ste do sedaj za spletno trženje že uporabljali družbena omrežja je pametno da si ogledate, ali so vaša dosedanja prizadevanja uspešna ali ne. Analiza družbenih omrežjih vam pomaga razumeti kaj se dogaja na posameznem družbenem omrežju. Z drugimi besedami – analiza pomeni zbiranje ključnih informacij o vsakem od vaših računov v družbenih omrežjih zato, da lahko tržni načrt razvijamo in posodabljamo v smer čim večje učinkovitosti.
Ko se poglobite v revizijo posameznega družbenega omrežja lahko na prvi pogled opazite naslednje:
V nadaljevanju si preberite, kako lahko naredite analizo stanja družbenih omrežij v samo nekaj korakih.
Poiščite vse svoje račune ter standardizirajte gesla in lastništvo kanalov
Velikokrat se zgodi, da na spletu še vedno obstajajo stari profili, ki jih je podjetje uporabljalo preden so imeli zastavljeno tržno strategijo. Lahko se zgodi tudi, da družbena omrežja uporabljajo različni oddelki v vašem podjetju. V tem koraku morate poskrbeti za enoten sistem in seznam računov.
Vsak družbeni račun mora biti v lasti ene osebe ali morda ekipe v vašem podjetju. Ta oseba je odgovorna za to, da je račun blagovne znamke vedno posodobljen in optimalno deluje. Ta oseba naj bo odgovorna tudi za potrebna dovoljenja in vodenje strategije.
Skladnost računov z blagovno znamko
Ko vam uspe zbrati vse vaše račune si jih temeljito oglejte in se prepričajte, da so ti skladni z vašimi trenutnimi standardi in podobo blagovne znamke. Pozorni bodite predvsem na slike profila in naslovnice, fotografije, življenjepis oziroma profil blagovne znamke, povezave in pripete objave.
Določite najboljše objave in uspešnost kanala
Za vsak račun zabeležite, katere tri objave so prejele največ pozornosti. Poleg tega ocenite tudi splošno uspešnost posameznega kanala, namesto uspešnost posameznih objav.
Sledite rezultatom
Trenutne rezultate je dobro primerjati z rezultati predhodnih časovnih obdobij, na primer prejšnjega meseca ali lanskega leta. Prav tako je pametno, da uporabite merilo, koliko sredstev ste porabili za družbena omrežja in koliko so ta prispevala k podjetju.
Odločite se, kateri kanali so pravi za vas
Ko zberete dovolj informacij lahko sprejmete nekaj strateških odločitev, kam boste usmerili svoja trženjska prizadevanja v prihodnje. Pomislite kakšni so cilji za vsak račun. Nato si oglejte, kako trenutno deluje vsak kanal, skupaj s tem, koga lahko dosežete prek posamezne platforme.
10. Naredi vse znova
V zvezi s tem je pomembno povedati, da analiza družbenih omrežij ni enkraten postopek. Redno izvajajte analize in se prepričate, da je vse v skladu s pravili ter iščite izboljšave.
Sedaj, ko znamo narediti analizo stanja družbenih omrežij je čas, da izpopolnimo svoje profile. Kako to storimo, lahko izveš v naslednjem članku. Do takrat pa spremljaj vse ostale uporabne novičke na kanalih Zavoda Nefiks.
Viri:
https://www.hootsuite.com/plans
https://blog.hootsuite.com/how-to-create-a-social-media-marketing-plan/
Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.