Nefiks
Četrtek, 28 Maj 2020

ikonca f ikonca y ikonca i ikonca t

 

 

Nefiks karierne rešitve je projekt, ki ga izvajamo pri Zavodu Nefiks. Financiran je preko javnega razpisa “Krepitev kompetenc mladih skozi aktivno državljanstvo za večjo zaposljivost”, sklop A – Regionalni projekti, vzhodna kohezijska regija, Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. Operacijo oziroma projekt financirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Projekt mladim pomaga do vseživljenjske karierne pismenosti. Dosegamo jo z razvojem kompetenc in sposobnostjo vodenja lastne kariere, vključno z beleženjem neformalno pridobljenega znanja. Vsak udeleženec je sposoben kompetence ovrednotiti, nadgraditi in vnovčiti na trgu dela. Za mlade bomo izvedli izobraževalna sklopa z naslovoma: Manager družbenih omrežij in Samostojno na trg dela.

Na spletni strani z orodji za beleženje bomo organizirali kampanjo #mladiinkompetentni. Ta bo dvignila zavest o pomenu beleženja in o tem, da lahko kompetence za zaposlitev mladi razvijajo v mladinskem sektorju.

Za več informacij in vprašanja pišite na: karierne.resitve@nefiks.si

2020 NKR logo all5 nalozbo rgb


Pet aplikacij za ustvarjanje čudovitih Instagram ''storijev''

Instagram Story je zabavna in privlačna funkcija, preko katere lahko uporabniki objavijo serijo fotografij ali posnetkov kratkega formata, ki se na Instagramu ohranijo naslednjih 24 ur. S porastom priljubljenosti te funkcije pa narašča tudi število aplikacij, namenjenih urejanju storijev. Te svojim uporabnikom omogočajo, da izrazijo svojo kreativno žilico in delijo z ostalimi dogodivščine svojega vsakdana.

Beri dalje

Kako izbrati pravi pametni telefon

Razumemo, da je izbira pravega pametnega telefona lahko težavna. Zagotovo pa je, da je ta odločitev popolnoma odvisna od posameznikovih potreb. Vse kar moramo storiti je, da se vprašamo, kaj točno od novega pametnega telefona pričakujemo mi.

Beri dalje

Triki copywriting-a, ki jih preprosto moraš vedeti

Kot smo že izvedeli v enem izmed prejšnjih člankov, je tekstopisec ali copywriter oseba, ki se poklicno ukvarja s pisanjem promocijskih besedil in materialov. Kot lahko tudi sama iz svojih izkušenj povem pa je, da to delo ni vedno najbolj enostavno. Besedilo mora biti namreč za bralca privlačno, zabavno in prepričljivo. To pa je kar velik zalogaj, sploh za takšnega začetnika, kot sem tudi sama. Priznam, da sem imela na začetku kar nekaj težav, vendar skozi vajo in nekaj uporabnih nasvetov, ki sem jih našla, svoje pisanje precej izboljšala.

Beri dalje

Kdo je copywriter?

Ne boste verjeli! Besede ki jih berete ravno zdajle, je napisal copywriter. Še več – za to je tudi plačan. Poleg tega je to tudi punca, in to zelo čedna, ampak to sedaj niti ni pomembno. Copywriterji so osebe, ki ustvarjajo pisane vsebine z namenom oglaševanja in trženja. Odgovorni so za vsa besedila v brošurah, na panojih, spletnih mestih, e-poštnih sporočilih, oglasih, katalogih in drugod. Za razliko od pisanja klasičnih novic, tekstopisec piše z namenom, da bralca spodbudi bodisi v nakup izdelka ali v vključevanje in sodelovanje z izdelkom, storitvijo oziroma podjetjem. Tekstopisca zaradi te vloge velikokrat poimenujemo tudi ''prodajalec tiska''.

Beri dalje

Kaj je ''copywriting''

Copywriting je umetnost in znanost pisanja besedil z namenom oglaševanja ali drugih oblik trženja. Lahko bi rekli, da je nekakšna besedilna oblika prodaje. S tako imenovanim copywritingom se srečujemo praktično povsod, vsak dan svojega življenja. Govorim o posnetku, ki ste ga pogledali malo prej, o podcastih, ki jih poslušate. Ne le to, govorimo o vseh vsebinah, ki jih zasledite v elektronskih poštah, spletnih mestih, televizijskih in drugih oglasih, katalogih, časopisih, dokumentih knjigah, brošurah, panojih – praktično povsod.

Beri dalje

Več prispevkov