Nefiks
Petek, 29 Maj 2020

ikonca f ikonca y ikonca i ikonca t

 

 

Kako se obleči za različne vrste razgovorov

Velik del zaposlitve je prvi dober vtis, velik del dobrega vtisa pa je, kako se oblečete za intervju. Toda oblačenje za razgovor je veliko bolj zapleteno kot nekoč. Različne panoge imajo namreč različna pričakovanja o tem, kako naj se oblačijo zaposleni. Ustrezni kodeks oblačenja se lahko razlikuje glede na panogo, podjetje in lokacijo.

Predstavljaj si, da greš na razgovor v podjetje, kjer nihče nikoli ne nosi obleke - niti izvršni direktor. Bi se za to priložnost še vedno oblekel formalno ali bi ubral bolj ''sproščen'' slog? Če se vselej odločiš za bolj neformalen videz, kako bi poskrbel, da boš še vedno videti profesionalno in spoštljivo? Beri naprej in delili bomo nekaj uporabnih nasvetov.

Beri dalje

Pet aplikacij za ustvarjanje čudovitih Instagram ''storijev''

Instagram Story je zabavna in privlačna funkcija, preko katere lahko uporabniki objavijo serijo fotografij ali posnetkov kratkega formata, ki se na Instagramu ohranijo naslednjih 24 ur. S porastom priljubljenosti te funkcije pa narašča tudi število aplikacij, namenjenih urejanju storijev. Te svojim uporabnikom omogočajo, da izrazijo svojo kreativno žilico in delijo z ostalimi dogodivščine svojega vsakdana.

Beri dalje

Kako izbrati pravi pametni telefon

Razumemo, da je izbira pravega pametnega telefona lahko težavna. Zagotovo pa je, da je ta odločitev popolnoma odvisna od posameznikovih potreb. Vse kar moramo storiti je, da se vprašamo, kaj točno od novega pametnega telefona pričakujemo mi.

Beri dalje

Triki copywriting-a, ki jih preprosto moraš vedeti

Kot smo že izvedeli v enem izmed prejšnjih člankov, je tekstopisec ali copywriter oseba, ki se poklicno ukvarja s pisanjem promocijskih besedil in materialov. Kot lahko tudi sama iz svojih izkušenj povem pa je, da to delo ni vedno najbolj enostavno. Besedilo mora biti namreč za bralca privlačno, zabavno in prepričljivo. To pa je kar velik zalogaj, sploh za takšnega začetnika, kot sem tudi sama. Priznam, da sem imela na začetku kar nekaj težav, vendar skozi vajo in nekaj uporabnih nasvetov, ki sem jih našla, svoje pisanje precej izboljšala.

Beri dalje

Kdo je copywriter?

Ne boste verjeli! Besede ki jih berete ravno zdajle, je napisal copywriter. Še več – za to je tudi plačan. Poleg tega je to tudi punca, in to zelo čedna, ampak to sedaj niti ni pomembno. Copywriterji so osebe, ki ustvarjajo pisane vsebine z namenom oglaševanja in trženja. Odgovorni so za vsa besedila v brošurah, na panojih, spletnih mestih, e-poštnih sporočilih, oglasih, katalogih in drugod. Za razliko od pisanja klasičnih novic, tekstopisec piše z namenom, da bralca spodbudi bodisi v nakup izdelka ali v vključevanje in sodelovanje z izdelkom, storitvijo oziroma podjetjem. Tekstopisca zaradi te vloge velikokrat poimenujemo tudi ''prodajalec tiska''.

Beri dalje

Kaj je ''copywriting''

Copywriting je umetnost in znanost pisanja besedil z namenom oglaševanja ali drugih oblik trženja. Lahko bi rekli, da je nekakšna besedilna oblika prodaje. S tako imenovanim copywritingom se srečujemo praktično povsod, vsak dan svojega življenja. Govorim o posnetku, ki ste ga pogledali malo prej, o podcastih, ki jih poslušate. Ne le to, govorimo o vseh vsebinah, ki jih zasledite v elektronskih poštah, spletnih mestih, televizijskih in drugih oglasih, katalogih, časopisih, dokumentih knjigah, brošurah, panojih – praktično povsod.

Beri dalje

Ob 9. maju, DNEVU EVROPE

9. maja praznujemo mir in enotnost v Evropi. Letošnje praznovanje poteka predvsem v luči COVID – 19, pri čemer institucije EU, s katerimi smo v tesnem stiku tudi na Zavodu Nefiks, želijo čim večjo enotnosti pri spopadanju z izzivi današnjega časa. Pri tem imamo veliko vlogo tudi mladi. Res je, da je trenutna situacija mnoge mlade in študente omejila na delovanje znotraj Slovenije, toda s pridobivanjem potrebnih znanj in kompetenc, bodo po premaganih ovirah vrata v Evropsko unijo odprta bolj kot kadarkoli prej!

Beri dalje

Več prispevkov